Enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló osztályok és gyógypedagógiai osztályok összehasonlító elemzése a szociometriai jellemzők mentén
Date: 2016
Subject: szakdolgozat
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociometriai felmérés
tanulásban akadályozott gyermekek -- integrált nevelés
tanulásban akadályozottak -- szegregált nevelés
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociometriai felmérés
tanulásban akadályozott gyermekek -- integrált nevelés
tanulásban akadályozottak -- szegregált nevelés
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000904125
Abstract:
Enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló osztályok és gyógypedagógiai osztályok összehasonlító elemzése a szociometriai jellemzők mentén.
Szakdolgozati témaválasztásomban az inspirált, hogy a szakmai mellett a szociális szempontú megsegítést lehetővé tevő kapcsolati rendszerek elemzése révén hogyan lehetne hozzásegíteni az érintett tanulókat a közösségbe való sikeres beilleszkedésben, amely kulcsa a tanulás sikerességének is.
Files in this item
Name: Gálné Sas Anikó szakdolgozat 2016.pdf
Size: 1.371Mb
Format: PDF