Nem viszonzott rokonszenvi választások és a magányos helyzet alakulásának vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló közösségekben
Megjelenés dátuma: 2015
Kulcsszó: szakdolgozat
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociális integráció -- általános iskola
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociometriai felmérés
tanulásban akadályozott gyermekek -- integrált nevelés
integrált nevelés -- szociometriai felmérés
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociális integráció -- általános iskola
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociometriai felmérés
tanulásban akadályozott gyermekek -- integrált nevelés
integrált nevelés -- szociometriai felmérés
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000903387
Absztrakt:
A dolgozatom témájának kiválasztásában a szociometria iránti érdeklődésem vezetett el.
A kutatásomtól azt várom, hogy választ kapok az enyhén értelmileg akadályozott gyerekek szociális helyzetének miértjére. Valamint az elmélet és a gyakorlati eredmények összevetése kapcsán olyan összefüggésekre derül majd fény, melyek segítik az integráló intézményekben dolgozó pedagógusok, gyógypedagógusok munkáját abban, hogy az SNI-s gyermek beilleszkedése gördülékenyebben menjen.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Szivos Mariann_Szakdolgozat_2015.pdf
Méret: 2.432Mb
Formátum: PDF