Augmentatív és alternatív kommunikáció használata a fejlesztő nevelés-oktatás intézményeiben
Megjelenés dátuma: 2015
Kulcsszó: szakdolgozat
augmentatív és alternatív kommunikáció -- súlyosan és halmozottan sérültek
súlyosan és halmozottan sérültek -- kommunikáció
súlyosan és halmozottan sérültek -- iskolai fejlesztés
augmentatív és alternatív kommunikáció -- súlyosan és halmozottan sérültek
súlyosan és halmozottan sérültek -- kommunikáció
súlyosan és halmozottan sérültek -- iskolai fejlesztés
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000902483
Absztrakt:
Szintén újnak számít a gyógypedagógiai ellátás területén a fejlesztő nevelés-oktatás, mely a súlyosan-halmozottan fogyatékos tanulók iskolai keretek közt való oktatására szerveződött. Kíváncsi voltam, hogy az ezen intézményekben dolgozó szakemberek hogyan vélekednek az augmentatív és alternatív kommunikációs módszerekről, eszközökről, ismerik-e, használják-e azokat. Szerettem volna megtudni, hogy a munkám során szerzett tapasztalataimat igazolnák vagy cáfolnák egy kvantitatív kutatás eredményei.
Dolgozatom a lefolytatott kérdőíves felmérés eredményeit mutatja be, a szükséges szakirodalmi háttér bemutatása mellett.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Gellert_Julia_MA_szakdolgozat 2015.pdf
Méret: 1.646Mb
Formátum: PDF