Tanulásban akadályozott tanulók teljesítménye az adaptált Országos Kompetenciamérés szövegértési feladataiban
Megjelenés dátuma: 2015
Kulcsszó: szakdolgozat
tanulásban akadályozott tanulók -- olvasási készség
tanulásban akadályozottak -- értő olvasás
szövegértés -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- olvasásteljesítmény
tanulásban akadályozott tanulók -- olvasási készség
tanulásban akadályozottak -- értő olvasás
szövegértés -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- olvasásteljesítmény
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000902277
Absztrakt:
Dolgozatom során a tanulásban akadályozott csoporton belül, csak az enyhén értelmi fogyatékos diákokra koncentráltam, a tanulásban akadályozottság és enyhén értelmi intellektuális fogyatékosság képességzavar
meghatározáson fogalmát is kívül, az használom enyhe a fokú populáció megnevezésére. Dolgozatom célja,
kompetenciamérés hogy a tanulásban szövegértési akadályozott feladataira adott diákok válaszait adaptált
minőségi szempontból értékeljem, kategorizáljam egy megadott szempontrendszer szerint, továbbá új kategóriákat hozzak létre az érintett populációt jellemző nem megfelelő válaszok számára.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Egerland_Flóra_Szakdolgozat_ LMA 2015.pdf
Méret: 999.6Kb
Formátum: PDF