Tanulásban akadályozott tanulók teljesítménye az adaptált Országos Kompetenciamérés szövegértési feladataiban
Date: 2015
Subject: szakdolgozat
tanulásban akadályozott tanulók -- olvasási készség
tanulásban akadályozottak -- értő olvasás
szövegértés -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- olvasásteljesítmény
tanulásban akadályozott tanulók -- olvasási készség
tanulásban akadályozottak -- értő olvasás
szövegértés -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozottak -- olvasásteljesítmény
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000902277
Abstract:
Dolgozatom során a tanulásban akadályozott csoporton belül, csak az enyhén értelmi fogyatékos diákokra koncentráltam, a tanulásban akadályozottság és enyhén értelmi intellektuális fogyatékosság képességzavar
meghatározáson fogalmát is kívül, az használom enyhe a fokú populáció megnevezésére. Dolgozatom célja,
kompetenciamérés hogy a tanulásban szövegértési akadályozott feladataira adott diákok válaszait adaptált
minőségi szempontból értékeljem, kategorizáljam egy megadott szempontrendszer szerint, továbbá új kategóriákat hozzak létre az érintett populációt jellemző nem megfelelő válaszok számára.
Files in this item
Name: Egerland_Flóra_Szakdolgozat_ LMA 2015.pdf
Size: 999.6Kb
Format: PDF