Hallássérült tanulókat integráló pedagógusok véleménye a hallássérült tanulók kétnyelvű oktatásáról
Date: 2015
Subject: szakdolgozat
hallássérült gyermekek oktatása -- pedagógusok -- kétnyelvűség
hallássérült gyermekek -- kétnyelvűség -- integrált oktatás
pedagógusi attitűd -- kétnyelvű oktatás -- hallássérültek
hallássérült gyermekek oktatása -- pedagógusok -- kétnyelvűség
hallássérült gyermekek -- kétnyelvűség -- integrált oktatás
pedagógusi attitűd -- kétnyelvű oktatás -- hallássérültek
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000886415
Abstract:
Jelen kutatás célja annak feltárása, hogyan gondolkodnak erről a hallássérült gyermekeket integráló többségi pedagógusok.
Files in this item
Name: Báder Melinda szakdolgozat 2014.pdf
Size: 1.386Mb
Format: PDF