Az iskolai és a társadalmi integrációval kapcsolatos attitűdök vizsgálata
Megjelenés dátuma: 2010
Kulcsszó: szakdolgozat
sajátos nevelési igényű gyermekek -- integrált nevelés
sajátos nevelési igényű gyermekek -- beilleszkedés
attitűd -- integrált nevelés
sajátos nevelési igényű gyermekek -- integrált nevelés
sajátos nevelési igényű gyermekek -- beilleszkedés
attitűd -- integrált nevelés
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000779206
Absztrakt:
Dolgozatom első felében leírom a fogyatékos személyekkel szembeni attitűd változásait, az integrált oktatás - nevelés előzményeit, személyi és tárgyi feltételeit, törvényi hátterét, típusait, formáit, szintjeit, kiemelve az integráció és az inklúzió közötti minőségi
különbséget.
Dolgozatom második felében bemutatom az általam végzett kutatást, a vizsgálat módszerét, a felmérésemben használt kérdőívet és a tapasztalatokat, majd összefoglalom az eredményeket.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Csonka Brigitta szakdolgozat 2010 .pdf
Méret: 650.7Kb
Formátum: PDF