Attitűd vizsgálat a súlyos fokban látássérült gyermekeket integráló óvodák körében
Date: 2011
Subject: szakdolgozat
fogyatékosságügy -- gyógypedagógia
látássérült gyermekek -- óvodáskor
integrált nevelés -- attitűd -- óvodapedagógusok
fogyatékosságügy -- gyógypedagógia
látássérült gyermekek -- óvodáskor
integrált nevelés -- attitűd -- óvodapedagógusok
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000759253
Abstract:
Az integrációs elv széles körű elterjedése a többségi iskolák gyakorlata mellett szinte törvényszerű változásokat hozott magával. Nyilvánvalóvá vált, hogy sem a sajátos nevelési igényű gyermek, sem a többségi iskola nem nélkülözheti a speciális
gyógypedagógiai segítségnyújtást. Így a többségi iskolák pedagógusai felvállalva az integrációt, folyamatosan együttműködnek az őket megsegítő gyógypedagógusokkal.
A súlyos fokban látássérült gyermekek integrált nevelésének megvalósításához széleskörű együttműködésre van szükség.
Files in this item
Name: Domjánné Szeszák Szilvia szakdolgozat 2011.pdf
Size: 317.9Kb
Format: PDF