Tanulási-, valamint aktivitás- és figyelemzavarral küzdő tanulók egy integráló intézményben
Megjelenés dátuma: 2011
Kulcsszó: tanulási zavar
integrált nevelés
figyelemzavar
fogyatékosságügy
gyógypedagógia
szakdolgozat
integrált nevelés
figyelemzavar
fogyatékosságügy
gyógypedagógia
szakdolgozat
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000756518
Absztrakt:
Dolgozatom egyik célja az, hogy bemutassam, a mi intézményünkben a gyerekek hogyan tudják elfogadni azokat tanulási zavarral bíró tanulókat akik valamilyen mértékű figyelemzavarral, viselkedészavarral is küzdenek. A befogadó osztályközösség mily módon nyújt segítséget esetleg elutasítást bizonyos szempontból hátrányban lévő társuknak. Másik célom pedig, hogy fényt derítsek arra, hogy a szülők többnyire előnyét vagy hátrányát látják-e az integrációnak.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Bobák Béla Szakdolgozat.pdf
Méret: 692.5Kb
Formátum: PDF