A tétel áttekintő adatai

Szerző
dc.contributor.author
Konok, Veronika 
Szerző
dc.contributor.author
Liszkai-Peres, Krisztina 
Szerző
dc.contributor.author
Bunford, Nóra 
Szerző
dc.contributor.author
Ferdinandy, Bence 
Szerző
dc.contributor.author
Juranyi, Zsolt 
Szerző
dc.contributor.author
Ujfalussy, Dorottya Júlia 
Szerző
dc.contributor.author
Réti, Zsófia 
Szerző
dc.contributor.author
Pogány, Ákos 
Szerző
dc.contributor.author
Kampis, George 
Szerző
dc.contributor.author
Miklósi, Ádám 
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2022-12-12T15:22:52Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2022-12-12T15:22:52Z
Kiadás
dc.date.issued
2021
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/82844
Nyelv
dc.language
Angol
Cím
dc.title
Mobile use induces local attentional precedence and is associated with limited socio-cognitive skills in preschoolers
Típus
dc.type
folyóiratcikk
Változtatás dátuma
dc.date.updated
2022-11-21T13:57:37Z
Megjegyzés
dc.description.note
Jurányi Zsolt szerző nem azonos a következő felhasználóval: Jurányi Zsolt (Onkológiai kutatás, sugárterápia, sugárbiológia). Kérjük, ne rendelje hozzá! (Boros A.) Funding Agency and Grant Number: National Research, Development and Innovation Office (ELTE Thematic Excellence Programme 2020) [TKP2020IKA-05, OTKA K124458, OTKA KH129603]; Ministry for Innovation and Technology [UNKP-20-5]; Hungarian Academy of SciencesHungarian Academy of Sciences [MTA 01 031]; Hungarian Academy of Sciences (Bolyai Janos Research Fellowship); Hungarian Academy of Sciences (MTA Lendulet Programme) [LP 2018-3/2018] Funding text: We are grateful to Kocsis Adrienn for her help in data collection. Our studies were funded by the National Research, Development and Innovation Office (ELTE Thematic Excellence Programme 2020, TKP2020IKA-05; OTKA K124458; OTKA KH129603), by the Ministry for Innovation and Technology (UNKP-20-5 New National Excellence Program) and the Hungarian Academy of Sciences (MTA 01 031; Bolyai Janos Research Fellowship; MTA Lendulet Programme, #LP 2018-3/2018).
Terjedelem
dc.format.page
106758
Doi azonosító
dc.identifier.doi
https://doi.org/10.1016/j.chb.2021.106758
Wos azonosító
dc.identifier.wos
000641329700002
Scopus azonosító
dc.identifier.scopus
85101655752
Mtmt azonosító
dc.identifier.mtmt
31898872
Folyóiratcím rövidítve
dc.identifier.jabbrev
COMPUT HUM BEHAV
Folyóirat
dc.identifier.jtitle
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
Kötetszám
dc.identifier.volume
120
Kiadás éve
dc.description.issuedate
2021
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
Etológiai Tanszék
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
BTK hallgatók
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
IK hallgatók
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
PhD Pszichológiai Doktori Iskola
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
Tudománytörténet és Tudományfilozófiai Tanszék
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
VIII. osztály
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
Állattenyésztési Tudományok Doktori Iskola
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
Biológia Doktori Iskola
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.institution
MTA-ELTE Lendület Társas Elmék Kutatócsoport
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Etológiai Tanszék
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Kognitív Idegtudományi és Pszichológiai Intézet
Szerző intézménye
dc.contributor.department
MTA-ELTE Összehasonlító Etológiai Kutatócsoport
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Etológiai Tanszék
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Etológiai Tanszék
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Etológiai Tanszék
Szerző intézménye
dc.contributor.department
Etológiai Tanszék
Szerző intézménye
dc.contributor.department
MTA-ELTE Összehasonlító Etológiai Kutatócsoport


A tételhez tartozó fájlok

Mobile use induces local attentional precedence and is associated with limited socio-cognitive skills in preschoolers
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai