Az első tíz év: A nonprofit szervezetek egy százalékos támogatása az adatok tükrében
Date: 2008
Subject: Esély
1 százalékos kampány
civil nonprofit szervezetek
nonprofit finanszírozás
1 százalékos kampány
civil nonprofit szervezetek
nonprofit finanszírozás
Abstract:
A tanulmány különböző forrásokból származó empirikus információk alapján vizsgálja az 1 százalékos rendszer eredményeit és hatásait, elemzi a legfontosabb szereplők magatartását. Az első részben képet ad az 1 százalékos felajánlások méretéről, szerkezetéről, növekedési tendenciáiról. A második részben a szerző kísérletet tesz az 1 százalékból részesülő, illetve nem részesülő nonprofit szervezetek működési, finanszírozási jellemzőinek összehasonlítására, a harmadikban pedig az adófizetői attitűdök, preferenciák és döntések elemzésére. A legfontosabb tények elemzése és értékelése az 1 százalékos kampányok hatékonyságának növelésére vonatkozó ajánlások megfogalmazásával egészül ki.