A „neki megfelelő tanuláshoz való jog” érvényesülésének jogpedagógiai vizsgálata és elemzése jogfejlesztési javaslatokkal a Pápai járásban, integráltan tanuló, általános iskoláskorú, tanulásban akadályozott tanulók körében
Megjelenés dátuma: 2021-10-31
Kulcsszó: tanulásban akadályozott tanulók - integrált nevelés - jogpedagógia
tanulásban akadályozott tanulók - integrált nevelés - jogfejlesztés
szakdolgozat
tanulásban akadályozott tanulók - integrált nevelés - jogfejlesztés
szakdolgozat
Absztrakt:
Szakdolgozatomban integráltan tanuló, tanulásban akadályozott tanulók jogpedagógiai helyzetét vizsgáltam meg. Dokumentumelemzést és kérdőíves felmérést használtam. A kapott eredményeket hipotéziseim tükrében, valamint jogpedagógiai szempontok alapján vizsgáltam meg. Az elméleti és a vizsgálati eredmények alapján jogfejlesztési javaslatokat fogalmaztam meg.