Die Franz-Kett-Pädagogik in den ungarndeutschen Nationalitätenschulen
Date: 2021-05-08
Subject: Bodenbild
Anschauung
Ganzheitlichkeit
Immersion
német nyelvoktatás
nemzetiségi általános iskola
szakdolgozat
Anschauung
Ganzheitlichkeit
Immersion
német nyelvoktatás
nemzetiségi általános iskola
szakdolgozat
Abstract:
A F-K-P alkalmazását vizsgálom a német nyelv oktatásban. Tartalma: kialakulása, alapelvei, szemlélete, filozófiája, didaktikai koncepciója, egy Anschauung felépítése. Alkalmazása: immersiv oktatás, írás-olvasás előtti évfolyamok, téma- és projektspecifikus órák, kommunikáció- és szókincsfejlesztés, gyermekirodalom, közösségépítés. Padlókép, ének, mozgás, közös alkotás = szemléletes, élményszerű nyelvtanítás. A mellékletben óravázlatok, énekek, fényképek.