Kisiskolások önértékelési-, együttműködési- és reflektív gondolkodási képességének támogatása
Date: 2021-04-19
Subject: szociális vállalkozóképesség
képességfejlesztés
erősségek
önismeret
adaptálás
reflektív gondolkodás
óvodáskor
kisiskoláskor
szakdolgozat
képességfejlesztés
erősségek
önismeret
adaptálás
reflektív gondolkodás
óvodáskor
kisiskoláskor
szakdolgozat
Abstract:
Szakdolgozatom egy nemzetközi projekthez kapcsolódóan kisiskolások szociális vállalkozóképességével foglalkozik. A „Mondj igent magadra!” című projektet és kutatást egy általános iskola (68 fő) részvételével valósítottuk meg, mely fókuszában az önértékelési-, együttműködési- és reflektív gondolkodási képesség állt. Kombinált kutatási stratégiát alkalmaztunk. A gyerekek a foglalkozásokat követően többet gondolkodtak magukról, társaikról és együttműködési képességük szignifikánsan erősödött.