A pedagógusok által használt értékelések hatása a tanulók testnevelésórai motivációjára
Date: 2021-04-13
Subject: motiváció
értékelés
testnevelés
értékelőlap
belső motiváció
külső motiváció
intrinsic
extrinsic
általános iskola
szakdolgozat
értékelés
testnevelés
értékelőlap
belső motiváció
külső motiváció
intrinsic
extrinsic
általános iskola
szakdolgozat
Abstract:
Szakdolgozatomat két lényegi fogalom köré építettem fel, ezek az értékelés és a motiváció, valamint ezen fogalmak és a testnevelésóra relációjára. Kérdőíves megkereséssel éltem testnevelést tanítók és diákok felé. Elméleti áttekintést végeztem az értékelés és a motiváció kérdéskörét érintve, majd a pozitív tanulási környezet fontosságát hangsúlyoztam. Ezt követően a pedagógusok szöveges értkeléshez való viszonyulását boncolgattam. Végül két, saját készítésű értékelési táblázatot mutattam be.