A 18-25 év közötti nők fogyasztói magatartásának vizsgálata Glamour és Joy napok idején 2020-ban Vas megyében
Kulcsszó: szakdolgozat
nők
fogyasztói magatartás
Z generáció
kereskedelem és marketing
BA/BSc
kuponnapok
vásárlási szokások
nők
fogyasztói magatartás
Z generáció
kereskedelem és marketing
BA/BSc
kuponnapok
vásárlási szokások
Absztrakt:
A fogyasztói magatartás állandó vizsgálata elengedhetetlen ahhoz, hogy megértsük a vásárlók viselkedését és elégedettségét. A fogyasztó egy termék megvásárlásával nem csak szükségleteit elégíti ki, hanem az élményt és elégedettséget is keresi vásárlásai során. Mivel a Glamour- és Joy-napok számos élményt és kedvezményt biztosít a vásárlók számára, ezért szakdolgozatomban a két esemény hatását vizsgálom a fiatal nők fogyasztói magatartására vonatkozóan.