A minőségügy a könyvtárügyért
Megjelenés dátuma: 2014-03-05
Kulcsszó: Hagyományok és kihívások
szakmai nap
szakmai nap
Absztrakt:
A könyvtári szolgáltatások modernizációjában a minőségszemlélet elterjedése és alkalmazása a hagyományos és az új feladatok végrehajtását egyaránt
segítő eszközként és lehetőségként jelent meg. Az ELTE Egyetemi könyvtári szolgálat tagkönyvtárainak a K21 minőségfejlesztési projektben vállalt
együttműködése új erőt teremt, a teljesítőképesség új szintjét építi ki, mely az egységes működés és szolgáltatáskínálat megteremtése által a kiválóság
eléréséhez vezetheti a valós önismeretre törekvő szervezetet. Az előadás a K21 projekt e téren elért eredményeit gyűjti egy csokorba.
A tételhez tartozó fájlok
Név: BGKN A minőségügy a könyvtárügyért.ppt
Méret: 6.469Mb
Formátum: Microsoft PowerPoint