Autizmus - specifikus támogatás lehetősége matematikaórán - esettanulmány
Megjelenés dátuma: 2021
Kulcsszó: szakdolgozat
autisták -- matematika tanítása
autista gyermekek -- tanítás
autisták -- pedagógia
autisták -- matematika tanítása
autista gyermekek -- tanítás
autisták -- pedagógia
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000949951
Absztrakt:
A téma az egyik iskolai feladat kapcsán merült fel bennem. A DIFER-ből a tapasztalati összefüggés-megértés tesztet vettem fel egy 9 év körüli autizmussal élő fiúval. A teszt során megfigyeltem, hogy azoknál a részeknél, ahol vizuális
segítség is volt- például pénzérmékre vonatkozó kérdésnél pénzérmék voltak az asztalon- sokkal több helyes választ adott a gyermek, mint a vizuális segítség nélküli, csak szóbeli kérdéseknél.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Nagy Anna szakdolgozat 2018.pdf
Méret: 846.9Kb
Formátum: PDF