Show simple item record

Consultant
dc.contributor.advisor
Kiss, Virág
Author
dc.contributor.author
Kenesei, Zsófia 
Availability Date
dc.date.accessioned
2021-12-03T09:08:31Z
Availability Date
dc.date.available
2021-12-03T09:08:31Z
Release
dc.date.issued
2019
uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/62228
Abstract
dc.description.abstract
Az alternatív pedagógia és a buddhizmus vallásfüggetlen elemeinek összevetése azt a célt szolgálja, hogy képet kapjunk e módszerek egyesülésének mikéntjéről, esetleges egymást segítő, kiegészítő működéséről. Egy Borsod-Abaúj-Zemplén megyei, szegregált környezetben létrejövő, az integráció útját járó buddhista szemléletű altruista iskola bemutatása, ahol hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű roma fiatalok, felnőttek hátránykompenzációja, oktatása zajlik.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű romák hátránykompenzációjának lehetőségei alternatív pedagógiai és buddhista eredetű módszerekkel - cigánytelepről az uborkafa tetejéighu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Scope
dc.format.page
68hu_HU
Opac ID
dc.identifier.opac
https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000984319
Author
dc.contributor.inst
ELTE BGGYK Általános Gyógypedagógiai Intézethu_HU
Keywords
dc.subject.hu
cigány gyermekek - hátrányos helyzet - iskolahu_HU
Keywords
dc.subject.hu
hátrányos helyzet - pedagógiahu_HU
Keywords
dc.subject.hu
buddhizmus - pszichopedagógiahu_HU
Keywords
dc.subject.hu
alternatív pedagógia - képességfejlesztés - hátrányos helyzetű gyermekekhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Type
dc.type.type
hallgatói dolgozathu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2019hu_HU
Author institution
dc.contributor.department
ELTE BGGYK Általános Gyógypedagógiai Intézet
Student's vocational, professional, specialization
dc.description.course
gyógypedagógiahu_HU
Collection
dc.description.collection
Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (ÁLTGYPI)hu_HU
Specialization
dc.description.courseShort
gyógypedagógia


Files in this item

Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű romák hátránykompenzációjának lehetőségei alternatív pedagógiai és buddhista eredetű módszerekkel - cigánytelepről az uborkafa tetejéig
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record