Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű romák hátránykompenzációjának lehetőségei alternatív pedagógiai és buddhista eredetű módszerekkel - cigánytelepről az uborkafa tetejéig
Date: 2019
Subject: cigány gyermekek - hátrányos helyzet - iskola
hátrányos helyzet - pedagógia
buddhizmus - pszichopedagógia
alternatív pedagógia - képességfejlesztés - hátrányos helyzetű gyermekek
szakdolgozat
hátrányos helyzet - pedagógia
buddhizmus - pszichopedagógia
alternatív pedagógia - képességfejlesztés - hátrányos helyzetű gyermekek
szakdolgozat
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000984319
Abstract:
Az alternatív pedagógia és a buddhizmus vallásfüggetlen elemeinek összevetése azt a célt szolgálja, hogy képet kapjunk e módszerek egyesülésének mikéntjéről, esetleges egymást segítő, kiegészítő működéséről. Egy Borsod-Abaúj-Zemplén megyei, szegregált környezetben létrejövő, az integráció útját járó buddhista szemléletű altruista iskola bemutatása, ahol hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű roma fiatalok, felnőttek hátránykompenzációja, oktatása zajlik.
Files in this item
Name: Szakdolgozat - Kenesei Zsófia NH92C8.pdf
Size: 1.695Mb
Format: PDF