Show simple item record

Consultant
dc.contributor.advisor
Sándor, Anikó
Consultant
dc.contributor.advisor
Hefty, Angéla
Author
dc.contributor.author
Kájel Árpádné Mokó, Csilla 
Availability Date
dc.date.accessioned
2021-10-27T09:23:56Z
Availability Date
dc.date.available
2021-10-27T09:23:56Z
Release
dc.date.issued
2018
uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/62018
Abstract
dc.description.abstract
Kutatásomban azt kívánom bemutatni és vizsgálni, hogy a civil szervezetek (ÉFOÉSZ Heves Megyei Közhasznú Egyesülete és az Aranykapu Alapítvány) és egy köznevelési intézmény (Egri Szalaparti Módszertani Intézmény) együttműködésének milyen jellemzői és hatása van az ott tanuló értelmileg akadályozott 3-23 éves korú személyek és családjaik életében, jól létében, társadalmi részvételében, integrációjában egy szülő nézőpontjából.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
Civil szervezetek és egy köznevelési intézmény együttműködésének jellemzői és hatása az értelmileg akadályozott személyek társadalmi részvétele, integrációja érdekében egy szülői vélemény tükrébenhu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Scope
dc.format.page
41hu_HU
Opac ID
dc.identifier.opac
https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000964828
Author
dc.contributor.inst
ELTE BGGYK Gyógypedagógiai Továbbképző Központhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Keywords
dc.subject.hu
értelmileg akadályozottak -- társadalmi beilleszkedéshu_HU
Keywords
dc.subject.hu
értelmileg akadályozottak -- civil szervezethu_HU
Keywords
dc.subject.hu
értelmileg akadályozottak -- családhu_HU
Type
dc.type.type
hallgatói dolgozathu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2018hu_HU
Author institution
dc.contributor.department
ELTE BGGYK Gyógypedagógiai Továbbképző Központ
Student's vocational, professional, specialization
dc.description.course
gyógypedagógiahu_HU
Collection
dc.description.collection
Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (Továbbképző Központ)hu_HU
Specialization
dc.description.courseShort
gyógypedagógia


Files in this item

Civil szervezetek és egy köznevelési intézmény együttműködésének jellemzői és hatása az értelmileg akadályozott személyek társadalmi részvétele, integrációja érdekében egy szülői vélemény tükrében
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record