Show simple item record

Consultant
dc.contributor.advisor
Sósné Pintye, Mária
Author
dc.contributor.author
Jámbor, Katalin 
Availability Date
dc.date.accessioned
2021-08-27T13:04:40Z
Availability Date
dc.date.available
2021-08-27T13:04:40Z
Release
dc.date.issued
2017
uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/58766
Abstract
dc.description.abstract
A dolgozat célja az volt, hogy felmérje és összehasonlítsa az adott tanulásban akadályozott gyermekek fonológiai tudatosságát és olvasási teljesítményét. Választ szeretett volna kapni arra, hogy vajon a tanulásban akadályozott gyermekek fonológiai tudatossága mennyire tér el a tipikusan fejlődő gyermekekétől, intenzív fejlesztés hatására lesz-e szignifikáns javulás a fejlesztett csoport fonológiai tudatosságának eredményeiben, valamint az olvasási eredmények hogyan változnak adott időintervallumban az egyes csoportokon belül.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetébenhu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Scope
dc.format.page
66hu_HU
Opac ID
dc.identifier.opac
https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000926203
Author
dc.contributor.inst
ELTE BGGYK Gyógypedagógiai Módszertani és Rehabilitációs Intézethu_HU
Keywords
dc.subject.hu
tanulásban akadályozottak - nyelvi fejlettséghu_HU
Keywords
dc.subject.hu
tanulásban akadályozott tanulók - olvasási készséghu_HU
Keywords
dc.subject.hu
fonológiai tudatosság - fejlesztéshu_HU
Keywords
dc.subject.hu
nyelvi képesség - olvasáshu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Type
dc.type.type
hallgatói dolgozathu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2017hu_HU
Author institution
dc.contributor.department
ELTE BGGYK Gyógypedagógiai Módszertani és Rehabilitációs Intézet
Student's vocational, professional, specialization
dc.description.course
gyógypedagógiahu_HU
Collection
dc.description.collection
Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (GYMRI)hu_HU
Specialization
dc.description.courseShort
gyógypedagógia


Files in this item

A fonológiai tudatosság fejlesztésének lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek esetében
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record