Show simple item record

Consultant
dc.contributor.advisor
Perlusz, Andrea
Author
dc.contributor.author
Kovács, Anett 
Availability Date
dc.date.accessioned
2021-06-29T13:09:14Z
Availability Date
dc.date.available
2021-06-29T13:09:14Z
Release
dc.date.issued
2017
uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/57580
Abstract
dc.description.abstract
Jelen dolgozat egy holisztikus szemléletű, interdiszciplináris teammunka eredményeként létrejövő kutatási folyamat aktuális részeredményeit és korlátait mutatja be. Fókuszában a sajátos nevelési igény és a peremhelyzet közötti összefüggések vizsgálata áll, valamint olyan helyreállító módszerek alkalmazása a többségi osztályokban, amelyek a sajátos nevelést igénylő és peremhelyzetben lévő tanulók beilleszkedését és optimális fejlődését segítik.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
Helyreállító módszerek alkalmazása a sajátos nevelési igényű és peremhelyzetben lévő tanulók integrációjának elősegítésébenhu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Scope
dc.format.page
54hu_HU
Opac ID
dc.identifier.opac
https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000923740
Author
dc.contributor.inst
ELTE BGGYK Gyógypedagógiai Módszertani és Rehabilitációs Intézethu_HU
Keywords
dc.subject.hu
sajátos nevelési igényű tanulók - integrált neveléshu_HU
Keywords
dc.subject.hu
alternatív konfliktuskezeléshu_HU
Keywords
dc.subject.hu
társas kapcsolatok - peremhelyzethu_HU
Keywords
dc.subject.hu
társas kapcsolatok - kirekesztéshu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Type
dc.type.type
hallgatói dolgozathu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2017hu_HU
Author institution
dc.contributor.department
ELTE BGGYK Gyógypedagógiai Módszertani és Rehabilitációs Intézet
Student's vocational, professional, specialization
dc.description.course
gyógypedagógiahu_HU
Collection
dc.description.collection
Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (GYMRI)hu_HU
Specialization
dc.description.courseShort
gyógypedagógia


Files in this item

Helyreállító módszerek alkalmazása a sajátos nevelési igényű és peremhelyzetben lévő tanulók integrációjának elősegítésében
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record