Iskoláskorúak vélekedése a fogyatékosságról. Segíti az elfogadást az integráció? - Attitűdvizsgálat egy integráló iskola tanulóinak körében
Megjelenés dátuma: 2017
Kulcsszó: szakdolgozat
tanulói attitűd -- fogyatékosság -- iskoláskor
tanulói attitűd -- integrált nevelés
tanulói attitűd -- fogyatékosság -- iskoláskor
tanulói attitűd -- integrált nevelés
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000930464
Absztrakt:
Vajon az integráló iskolákba járó gyerekek mit- és mennyit tudnak, milyen kép él bennük, hogyan viszonyulnak fogyatékossággal élő társaikhoz? Leendő gyógypedagógusként fontosnak tartom, a felnövekvő nemzedék olyan tudást sajátítson el, mely hozzájárulhat fogyatékossággal élő társaik inklúziójához, a feléjük irányuló pozitív attitűd kialakulásához. Ezért választottam kutatásom célcsoportjául integráló iskolában tanuló általános iskolásokat.
Szakdolgozatom négy nagyobb egységből áll. Az első három az elméleti hátteret dolgozza fel, a negyedik saját kutatásomat, abból adódó következtetéseimet.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Kustos Dóra SZAKDOLGOZAT 2017.pdf
Méret: 2.242Mb
Formátum: PDF