Az integráltan tanuló enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociometriai helyzete az őket nevelő (gyógy)pedagógusok nézőpontjából
Megjelenés dátuma: 2017
Kulcsszó: szakdolgozat
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociometriai felmérés
gyógypedagógusok -- integrált nevelés
tanulásban akadályozott gyermekek -- szociometriai felmérés
gyógypedagógusok -- integrált nevelés
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000925125
Absztrakt:
Dolgozatomban az enyhén értelmi fogyatékos tanulók szociális integrációjának néhány jellemzőjét szeretném feltárni a pedagógusok és gyógypedagógusok szemszögéből az elmúlt kutatások tükrében és egy kismintás vizsgálat eredményein keresztül.
Dolgozatomban szeretném kiemelni annak a fontosságát, hogy az integráció sikerességét egyedül az érintett tanuló szemszögéből ítélhetjük meg.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Almási Réka_szakdolgozat 2017.pdf
Méret: 1.843Mb
Formátum: PDF