Objektivitás és szubjektivitás autizmussal élő, integrációban tanuló diákok problémás viselkedésének értelmezésében
Megjelenés dátuma: 2016
Kulcsszó: szakdolgozat
autista gyermekek -- viselkedészavar
autista gyermekek -- integrált nevelés -- iskoláskor
autista gyermekek -- viselkedészavar
autista gyermekek -- integrált nevelés -- iskoláskor
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000905919
Absztrakt:
Szakdolgozatom célja megvizsgálni, és összehasonlítani a pedagógusok által problémásnak ítélt viselkedéseket, ezek általuk vélt okát, befolyásolásukra használt stratégiáikat az általam elvégzett objektív viselkedéselemzés
eredményeivel és ezek mentén meghatározott beavatkozási stratégiákkal. Ezen túl interjúk során próbálom feltárni, hogy a pedagógus milyennek látja az autizmussal élő gyermeket az osztályban, integrációját miként értékeli, illetve mennyire kap segítséget mindehhez, mire volna szüksége az integráció során.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Kézdy Eszter szakdolgozat 2016.pdf
Méret: 942.7Kb
Formátum: PDF