Második és negyedik osztályos Waldorf-iskolába járó kisiskolások írási és olvasási teljesítményének vizsgálata
Date: 2015
Subject: szakdolgozat
olvasás -- általános iskola -- alsó tagozat -- felmérés
olvasás tanítása -- általános iskola
olvasás tanítása -- Waldorf-iskola
írás tanítása -- általános iskola
írás tanítása -- Waldorf-iskola
olvasás -- általános iskola -- alsó tagozat -- felmérés
olvasás tanítása -- általános iskola
olvasás tanítása -- Waldorf-iskola
írás tanítása -- általános iskola
írás tanítása -- Waldorf-iskola
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000903850
Abstract:
Dolgozatom saját vizsgálaton alapuló empirikus munka. Összehasonlítom a második és negyedik osztályos Waldorf-iskolába járó gyerekek teljesítményeit, ezután pedig a negyedikeseket a Zalaszentgróti Deák Ferenc Általános Iskola,
Gimnázium, Alapfokú Művészeti Iskola negyedik osztályába járó diákjaival.
Kérdéseim: Hogyan alakul a Waldorf-iskolába járó gyerekek íráshoz, olvasáshoz, helyesíráshoz szükséges
képességeinek fejlődése második és negyedik osztály között?
Tényleg utolérik-e a Waldorf-iskola tanulói a többségi iskola tanulóinak teljesítményét az olvasás-írás területén?
Files in this item
Name: Petheő Gabriella Szakdolgozat 2015.pdf
Size: 3.293Mb
Format: PDF