Innovatív eszközök a 20-30 éves korosztály megszólításához a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
Date: 2020-05-24
Subject: biztosítás
Y-generáció
Z-generáció
innováció
szakdolgozat
Y-generáció
Z-generáció
innováció
szakdolgozat
Abstract:
Dolgozatom a mai 20-30 évesek megváltozott igényeit mutatja be, valamint a biztosítással kapcsolatos véleményüket demonstrálja. A kutatást elindító probléma ezen célcsoport nehezebb megszólítása a biztosítási piacon. A dolgozat célkitűzése, hogy fényt derítsünk olyan innovatív eszközökre, amelyek hozzájárulnak az Y és Z generációk figyelmének felkeltéséhez. A kutatások alapján láthatjuk, hogy a fiatalok többségének fontos az innováció, ezért szükséges az új ötletek mérlegelése.
Files in this item
Name: 1080770867_001_szakdolgozat.pdf
Size: 823.9Kb
Format: PDF