Consultant dc.contributor.advisor | Virányi Anita | hu_HU |
Author dc.contributor.author | Csatári Orsolya | hu_HU |
Availability Date dc.date.accessioned | 2021-02-23T09:14:48Z | |
Availability Date dc.date.available | 2021-02-23T09:14:48Z | |
Release dc.date.issued | 2020-05-18 | hu_HU |
uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/51871 | |
Abstract dc.description.abstract | A szakdolgozatomban a NETFIT (Nemzeti Egységes Tanulói Fittségi Teszt) alkalmazását vizsgáltam tanulásban akadályozott tanulókat tanító testnevelő tanárok körében. 2019-ben megjelent NETFIT alkalmazásához szükséges kézikönyv 2. kiadását vettem alapul, mely olyan alternatív teszteket tartalmaz, melyeket tanulásban akadályozott tanulók esetében is alkalmazhatunk. | hu_HU |
Language dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Title dc.title | A NETFIT alkalmazása pedagógusok szemszögéből a tanulásban akadályozott tanulók körében | hu_HU |
Language dc.language.rfc3066 | hun | hu_HU |
Rights dc.rights.holder | A hallgatói dolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók. | hu_HU |
access dc.rights.access | nem hozzáférhető | hu_HU |
Author dc.contributor.inst | ELTE BGGYK Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | tanulásban akadályozott tanulók - testnevelés | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | NETFIT | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Type dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Release Date dc.description.issuedate | 2020-05-18 | hu_HU |
Author institution dc.contributor.department | ELTE BGGYK Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet | |
Student's vocational, professional, specialization dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
Collection dc.description.collection | Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (ATIVIK) | hu_HU |
Specialization dc.description.courseShort | gyógypedagógia |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [1275]