A beszélt és írott nyelvi értés és produkció vizsgálata nyelvi zavart mutató, beszédfogyatékos gyermekeknél
Date: 2015
Subject: szakdolgozat
beszédfogyatékos gyermekek -- nyelvi képességek
nyelvi zavar -- írott nyelv -- iskoláskor
beszédmegértés -- vizsgálat -- TROG-teszt
nyelvi zavar -- iskoláskor
beszédfogyatékos gyermekek -- nyelvi képességek
nyelvi zavar -- írott nyelv -- iskoláskor
beszédmegértés -- vizsgálat -- TROG-teszt
nyelvi zavar -- iskoláskor
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000902285
Abstract:
A dolgozatban a beszéd és írott nyelv értésével és produkciójával foglalkozom nyelvi zavart mutató, beszédfogyatékos gyermekek vizsgálatán keresztül. A témát a TROG Nyelvtani Szerkezetek Megértése Tesztre és annak felépítésére alapozva közelítem meg. Célom, hogy kiderítsem, hogy a nyelvi zavart mutató, általános iskola harmadik és negyedik évfolyamára járó gyermekek beszélt és írott nyelvi értésében és produkciójában vannak-e különbségek, és azok miben nyilvánulnak meg.
Files in this item
Name: Erhardt Zsófia - Szakdolgozat 2015.pdf
Size: 1.925Mb
Format: PDF
Description: Szakdolgozat