A pedagógus szerepe a tanulók fogyatékossággal kapcsolatos attitűdjének kialakulásában, változásában
Megjelenés dátuma: 2015
Kulcsszó: szakdolgozat
tanulói attitűd -- fogyatékosság -- iskoláskor
pedagógusok -- attitűd -- fogyatékos személyek
tanulói attitűd -- fogyatékosság -- iskoláskor
pedagógusok -- attitűd -- fogyatékos személyek
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000897210
Absztrakt:
Dolgozatomban a pedagógusok és az iskola szerepét vizsgálom a tanulók fogyatékossággal kapcsolatos attitűdjének kialakulásában és változásában.
Témaválasztásom oka, hogy az elmúlt években több többségi pedagógussal folytatott beszélgetés során felmerült ez a téma, mint probléma. Sokszor hallottam már ezektől a tanároktól, hogy eszköztelennek, felkészületlennek esetleg inkompetensnek érzik magukat. Ez az inkompetencia érzés abban nyilvánult meg náluk például, hogy nem
tudott válaszolni a tanulóktól érkezett, a témához fűződő kérdésekre vagy csak hosszas utánjárást követően.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Kristál Petra_Szakdolgozat 2015.pdf
Méret: 1.249Mb
Formátum: PDF