A tapasztalati összefüggés-megértés és a tapasztalati következtetés fejlesztési lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekek körében : Képességek, készségek fejlesztését célzó gyógypedagógiai, fejlesztő módszer kidolgozása bibliai történetek alapján, ennek bemutatásával és első kipróbálásának saját, empirikus tapasztalataival
Date: 2012
Subject: szakdolgozat
tanulásban akadályozott gyermekek -- gondolkodás -- fejlesztés -- hittan
képességfejlesztés -- tanulásban akadályozott gyermekek -- bibliai történetek
tanulásban akadályozott gyermekek -- gondolkodás -- fejlesztés -- hittan
képességfejlesztés -- tanulásban akadályozott gyermekek -- bibliai történetek
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000801969
Abstract:
Szakdolgozatomban az általam összeállított tapasztalati összefüggés-megértés, és tapasztalati
következtetés fejlesztő eszközt, és annak 12 alkalmas fejlesztési tapasztalatait szeretném
bemutatni.
Files in this item
Name: Szakdolgozat_2012_Molnárné Szűcs Andrea _tanak_esti.pdf
Size: 1.070Mb
Format: PDF