Témavezető dc.contributor.advisor | Szekeres, Ágota | |
Szerző dc.contributor.author | Varga, Ivett | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2020-07-17T14:10:57Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2020-07-17T14:10:57Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2015 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/48769 | |
Kivonat dc.description.abstract | Tanulásban akadályozott felső tagozatos tanulók megismertetése különböző - egyszerűbb és bonyolultabb - gondolati térképekkel, amelyek segíthetnek az információk rendszerezésében, rögzítésében és felidézésében. Mennyire lehet alkalmas a módszer az önálló munkára nevelés során. | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Cím dc.title | A gondolati térkép alkalmazásának tapasztalatai egy tanulásban akadályozott tanulócsoportban | hu_HU |
Nyelv dc.language.rfc3066 | hun | |
Terjedelem dc.format.page | 58 | hu_HU |
Opac azonosító dc.identifier.opac | https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000890541 | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Atipikus Viselkedés és Kongníció Gyógypedagógiai Intézet | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | tanulásban akadályozott gyermekek - tanulási technikák | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | gondolati térkép - tanulási technikák | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Típus dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2015 | hu_HU |
A hallgató szakja, szakpárja, szakiránya dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
Gyűjtemény dc.description.collection | Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (ATIVIK) | hu_HU |
A tételhez tartozó fájlok
Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [1275]