Eltérő szociális környezetből érkező gyermekek az általános iskolában - pszichopedagógiai intervenció
Megjelenés dátuma: 2014
Kulcsszó: szakdolgozat
hátrányos helyzetű gyermekek -- képességfejlesztés -- pszichopedagógia
pszichopedagógia -- képességfejlesztés -- szociális helyzet
hátrányos helyzetű gyermekek -- képességfejlesztés -- pszichopedagógia
pszichopedagógia -- képességfejlesztés -- szociális helyzet
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000853639
Absztrakt:
Azok a gyermekek, tanulók, akik a törvény szerint nem részesülnek gyógypedagógiai, fejlesztő pedagógiai ellátásban, de valamilyen okból kifolyólag mégis problémáik vannak az iskolában, igényelnek-e külön figyelmet, kiscsoportos vagy akár egyéni fejlesztést a felmerülő problémák korrigálására? Továbbá az említett tanulók nem markánsan megjelenő problémái korrigálhatók-e komplex pszichopedagógiai fejlesztéssel?
Dolgozatom célja, hogy a teljesítmény- és viselkedésproblémák, illetve a mögöttük meghúzódó lehetséges okok elméleti hátterének bemutatását követően feltevéseimet igazoljam az általam végzett fejlesztés folyamatával, valamint az elvégzett mérések és megfigyelések eredményeivel.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Daróczi Emese szakdolgozat_2014.pdf
Méret: 913.3Kb
Formátum: PDF