A súlyosan-halmozottan fogyatékos gyermekek fejlesztő nevelésének-oktatásának eddigi tapasztalatai a Nyitott ház Módszertani Intézetben
Megjelenés dátuma: 2013
Kulcsszó: szakdolgozat
súlyosan és halmozottan sérültek -- fejlesztő iskola
súlyosan és halmozottan sérült gyermekek -- fejlesztő pedagógia
fejlődésdiagnosztika -- teszt
súlyosan és halmozottan sérültek -- fejlesztő iskola
súlyosan és halmozottan sérült gyermekek -- fejlesztő pedagógia
fejlődésdiagnosztika -- teszt
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000832716
Absztrakt:
Használható-e a felmérőlap érdemben a vizsgált gyermekcsoport esetében. Hasznos-e egyáltalán, ha alkalmazzuk? Lenne-e gyakorlati haszna, vagy „csak” egy újabb lehetőség volna a dokumentációra? Megmutatja-e a
gyermekek valódi képességeit? Az eredmények alapján ajánlhatom-e, hogy alkalmazzuk továbbra is a felmérőlapot a gyermekek képességeinek felmérésére? Támaszpontot adhat-e a szöveges értékelések elkészítéséhez? A felmérőlap elkészítésével ezekre a kérdésekre is szeretnék választ kapni, és ajánlatot tenni az intézményben arra vonatkozóan, hogy a szöveges értékeléseket mivel lehetne segíteni, alátámasztani és ezzel eredményesebbé tenni a gyermekek fejlődésének nyomon követését.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Németh Zsófia Diplomamunka 2013.pdf
Méret: 594.9Kb
Formátum: PDF
Leírás: Szakdolgozat
Név: Németh Zsófia Diplomamunka Melléklet 2013.pdf
Méret: 242.9Kb
Formátum: PDF
Leírás: Melléklet