Jól és gyengén olvasók olvasása és írása : 2., 3., 4. osztályos kisiskolások beszédhanghallásának, gyors megnevezési képességének, metanyelvi tudatosságának, rövid távú emlékezetének, olvasásának, írásának összehasonlító elemzése
Date: 2013
Subject: olvasási készség -- általános iskola
írásvizsgálat -- kisiskoláskor
metanyelvi tudatosság -- kisiskoláskor
nyelvi képesség -- olvasás
összehasonlító vizsgálat
szakdolgozat
írásvizsgálat -- kisiskoláskor
metanyelvi tudatosság -- kisiskoláskor
nyelvi képesség -- olvasás
összehasonlító vizsgálat
szakdolgozat
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000808813
Abstract:
Tanítónıként foglalkoztatott, melyek azok a területek, melyek meghatározzák az írott
nyelv elsajátításának sikerességét, milyen képességek szükségesek a hatékony
olvasástanuláshoz, hogyan fejlıdnek, alakulnak ezek az olvasás automatizálódása során, az
alsó tagozatban. Ezért választottam dolgozatom témájául néhány terület keresztmetszeti
vizsgálatát, olvasási, írási teljesítményekkel való összehasonlítását, bízva abban, hogy a
vizsgálatok eredményei az oktatás folyamán hasznosulnak.
Files in this item
Name: Jól és gyengén olvasók olvasása és írása.pdf
Size: 853.4Kb
Format: PDF