A beszédhanghalló és szóolvasó készség fejlettségének kapcsolata a tanulásban akadályozott tanulók olvasási motivációjával
Megjelenés dátuma: 2013
Kulcsszó: szakdolgozat
tanulásban akadályozott gyermekek -- olvasási motiváció
olvasási motiváció -- olvasási készség
tanulásban akadályozott gyermekek -- olvasási motiváció
olvasási motiváció -- olvasási készség
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000818943
Absztrakt:
Dolgozatom témájaként a tanulásban akadályozott tanulók beszédhanghallásának és szóolvasási készségének olvasási motivációval való kapcsolatának vizsgálatát választottam.
Dolgozatomban azt fogom megvizsgálni, hogy az olvasókészség és beszédhanghallás szintje összefügg-e az olvasási motivációval, valamint, hogy jelentős-e a különbség a tanulásban akadályozott csoport és a többségi iskolában tanuló gyermekek vizsgálati eredményeinek összefüggése között, mivel ez különböző fejlesztési javaslatokat határozhat
meg.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Fekete-Kertész Andrea - Szakdolgozat 2013.pdf
Méret: 2.575Mb
Formátum: PDF