Témavezető dc.contributor.advisor | Szekeres, Ágota | |
Szerző dc.contributor.author | Fodorné Tóth, Krisztina | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2020-05-06T13:18:45Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2020-05-06T13:18:45Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2014 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/47522 | |
Kivonat dc.description.abstract | Szekeres Ágota doktori disszertációja keretében 2011-ben egy keresztmetszeti kutatást készített, enyhén értelmi fogyatékos gyermekek szociális integrációját vizsgálta az általános iskola negyedik, ötödik és hatodik osztályában. Jelen dolgozat ezeknek az osztályoknak, gyermekeknek az utánkövetését mutatja be. Ez a longitudinális nyomonkövetés a 2010/2011-es tanévben kezdődött, amikor a gyermekek 7. és 8. osztályosak lettek. | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Cím dc.title | Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek pedagógiai megítélése az általános iskolában | hu_HU |
Nyelv dc.language.rfc3066 | hun | |
Terjedelem dc.format.page | 93 | hu_HU |
Opac azonosító dc.identifier.opac | https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000853849 | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | pedagógusok - attitűd - integráció | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | tanulásban akadályozott gyermekek - integrált nevelés - általános iskola | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | tanulásban akadályozott gyermekek - pedagógusok - együttműködés | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Típus dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2014 | hu_HU |
A hallgató szakja, szakpárja, szakiránya dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
Gyűjtemény dc.description.collection | Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (ATIVIK) | hu_HU |
A tételhez tartozó fájlok
Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg
-
Szakdolgozatok (ATIVIK) [1275]