Consultant dc.contributor.advisor | Bodorné Németh, Tünde | |
Author dc.contributor.author | Kormányi, Anna | |
Availability Date dc.date.accessioned | 2020-04-29T16:14:10Z | |
Availability Date dc.date.available | 2020-04-29T16:14:10Z | |
Release dc.date.issued | 2013 | |
uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/47408 | |
Abstract dc.description.abstract | Kutatási témámnak a szövegértő olvasás vizsgálatát választottam. Vizsgálataimat a Dr. Török Béla Óvoda, Iskola, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Diákotthon tanulói, illetve az integrációban résztvevő gyermekek körében végeztem. A fejlesztő munka alapja a szövegértési szint félévenkénti mérése, melynek kiváló eszköze lehet a WORD szövegértési teszt (Wechsler Objective Reading Dimensions), a Wechsler intelligencia teszt kiegészítő vizsgálati anyaga, mely három részből áll: helyesírás, szókép olvasás, szövegértés felmérése. | hu_HU |
Language dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Title dc.title | Hallássérült tanulók szövegértésének vizsgálata a WORD teszt alkalmazásával | hu_HU |
Language dc.language.rfc3066 | hun | |
Scope dc.format.page | 62 | hu_HU |
Opac ID dc.identifier.opac | https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000816906 | |
Author dc.contributor.inst | ELTE BGGYK Hallássérültek Pedagógiája Tanszék | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | hallássérültek -- szövegértés | hu_HU |
Keywords dc.subject.hu | WORD olvasási teszt | hu_HU |
Type dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Release Date dc.description.issuedate | 2013 | hu_HU |
Author institution dc.contributor.department | ELTE BGGYK Gyógypedagógiai Módszertani és Rehabilitációs Intézet | |
Student's vocational, professional, specialization dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
Collection dc.description.collection | Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (GYMRI) | hu_HU |
Specialization dc.description.courseShort | gyógypedagógia |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Szakdolgozatok (GYMRI) [1316]