Témavezető dc.contributor.advisor | Tamás, Katalin | |
Témavezető dc.contributor.advisor | Deszpot, Gabriella | |
Szerző dc.contributor.author | Andrássy, Lászlóné | |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2020-04-16T08:27:09Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2020-04-16T08:27:09Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2013 | |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/47134 | |
Kivonat dc.description.abstract | A kutató munkám fő vizsgálati módszere a természetes megfigyelés volt, melyet óvodai csoportomban, 20 gyermek bevonásával végeztem. Hipotéziseim megfogalmazása: 1. A vizuális foglalkozásokon nyugodtabbak a gyerekek, kevesebb a konfliktus; 2. A közös ábrázoló tevékenység során, jobban megismerik egymást; 3. A közös alkotás segíti a beilleszkedést, barátságok alakulhatnak ki; | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | magyar | hu_HU |
Cím dc.title | A vizuális foglalkozások segítő szerepe az óvodáskorú magatartászavaros gyerekek beilleszkedésében | hu_HU |
Nyelv dc.language.rfc3066 | hun | |
Terjedelem dc.format.page | 124 | hu_HU |
Opac azonosító dc.identifier.opac | https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000829693 | |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.inst | ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Általános Gyógypedagógiai Tanszék | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | szakdolgozat | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | magatartászavar -- óvodáskor | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | magatartászavar -- művészetterápia | hu_HU |
Típus dc.type.type | hallgatói dolgozat | hu_HU |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2013 | hu_HU |
A hallgató szakja, szakpárja, szakiránya dc.description.course | gyógypedagógia | hu_HU |
Gyűjtemény dc.description.collection | Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (ÁLTGYPI) | hu_HU |
A tételhez tartozó fájlok
Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg
-
Szakdolgozatok (ÁLTGYPI) [323]