Az olvasás és írás elsajátításához szükséges néhány képesség vizsgálata tipikus beszédfejlődésű és artikulációs zavart mutató gyermekeknél iskolába lépés előtt
Date: 2012
Subject: artikulációs zavar - óvodáskor
nyelvi tudatosság - óvodáskor
iskolaérettség - artikulációs zavar
szakdolgozat
nyelvi tudatosság - óvodáskor
iskolaérettség - artikulációs zavar
szakdolgozat
Link to Library Catalogue: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000800015
Abstract:
Néhány iskolába lépő, artikulációs zavart mutató és tipikus beszédfejlődésű gyermek vizsgálata olyan eljárásokat alkalmazva (gyors megnevezés, a vizuális figyelmet igénylő jelkereső feladat, valamint a fonológiai tudatosságot vizsgáló próbák) melyek az olvasáshoz és az íráshoz szükséges néhány képességet mérik.
Files in this item
Name: Bodnár Orsolya_Szakdolgozat20121113_MA.pdf
Size: 757.3Kb
Format: PDF