Show simple item record

Consultant
dc.contributor.advisor
Havasi, Ágnes
Author
dc.contributor.author
Kianek, Zsófia 
Availability Date
dc.date.accessioned
2020-04-01T09:29:21Z
Availability Date
dc.date.available
2020-04-01T09:29:21Z
Release
dc.date.issued
2012
uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/46898
Abstract
dc.description.abstract
A hatékony kommunikációfejlesztés feltételei, eszközei, illetve azon tényezők, amelyek segítik illetve nehezíthetik a pedagógust autizmus spektrumzavarban szenvedő gyermekekkel kapcsolatos munkájában. Egy autizmus-specifikus augmentatív és alternatív kommunikációs eszköz (PECS) intézményi keretek között való használatának akadályai.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
A képkártya cserés kommunikációs rendszer intézményi keretek között való használatát akadályozó és támogató tényezők – kérdőíves vizsgálat egy budapesti iskolábanhu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Scope
dc.format.page
60hu_HU
Opac ID
dc.identifier.opac
https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000798585
Author
dc.contributor.inst
ELTE BGGYK Gyógypedagógiai Továbbképző Központhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
augmentatív és alternatív kommunikáció - autistákhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
kommunikációfejlesztés - autista gyermekekhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Type
dc.type.type
hallgatói dolgozathu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2012hu_HU
Author institution
dc.contributor.department
ELTE BGGYK Gyógypedagógiai Továbbképző Központ
Student's vocational, professional, specialization
dc.description.course
gyógypedagógiahu_HU
Collection
dc.description.collection
Szakdolgozatok (BGGYK) - Szakdolgozatok (Továbbképző Központ)hu_HU
Specialization
dc.description.courseShort
gyógypedagógia


Files in this item

A képkártya cserés kommunikációs rendszer intézményi keretek között való használatát akadályozó és támogató tényezők – kérdőíves vizsgálat egy budapesti iskolában
A képkártya cserés kommunikációs rendszer intézményi keretek között való használatát akadályozó és támogató tényezők – kérdőíves vizsgálat egy budapesti iskolában
A képkártya cserés kommunikációs rendszer intézményi keretek között való használatát akadályozó és támogató tényezők – kérdőíves vizsgálat egy budapesti iskolában
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record