Tanulásban akadályozott tanulók a többségi általános iskolában - A kéttanáros modell
Megjelenés dátuma: 2011
Kulcsszó: szakdolgozat
integrált nevelés -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozott gyermekek -- integrált nevelés
integrált nevelés -- tanulásban akadályozottak
tanulásban akadályozott gyermekek -- integrált nevelés
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000766858
Absztrakt:
Szakdolgozatom célja bemutatni egy kérdőív alapján, hogy három különböző típusú iskola hogyan értelmezi a kéttanáros modellt, hogyan alkalmazza azt, milyen előnyeit és hátrányait tudhatjuk meg a pedagógusok elmondása
alapján.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Rácz Dorottya szakdolgozat 2011.pdf
Méret: 1.256Mb
Formátum: PDF