Show simple item record

Consultant
dc.contributor.advisor
Szekeres, Ágota
Author
dc.contributor.author
Seres, Éva 
Availability Date
dc.date.accessioned
2020-03-26T13:20:42Z
Availability Date
dc.date.available
2020-03-26T13:20:42Z
Release
dc.date.issued
2011
uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/46801
Abstract
dc.description.abstract
A fent leírt indíttatásokból merítve jutottam arra az elhatározásra, hogy szakdolgozati témaként válasszam azt az alternatív tanítási-tanulási „módszert”, tanári attitűdöt, melyben a rogers-i személyközpontúság elve valósul meg. Kutatásom során bizonyítani szeretném, hogy a személyközpontú pedagógusi szemléletmód hatékonyan működik a tanulásban akadályozott gyermekek iskolai tevékenységeik, haladásuk terén is.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
A tanulásban akadályozottak személyközpontú oktatásának hatékonysága egy iskola példáján bemutatvahu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Scope
dc.format.page
110hu_HU
Opac ID
dc.identifier.opac
http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000766786
Author
dc.contributor.inst
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszékhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Keywords
dc.subject.hu
személyközpontúság -- iskolai neveléshu_HU
Keywords
dc.subject.hu
tanulásban akadályozottak -- személyközpontú oktatáshu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Type
dc.type.type
hallgatói dolgozathu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2011hu_HU
Student's vocational, professional, specialization
dc.description.course
gyógypedagógiahu_HU


Files in this item

A tanulásban akadályozottak személyközpontú oktatásának hatékonysága egy iskola példáján bemutatva
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record