A tétel áttekintő adatai

Témavezető
dc.contributor.advisor
Gergely György (1953-)hu_HU
Szerző
dc.contributor.author
Győriné Stefanik Krisztina (1970-) hu_HU
Elérhetőség dátuma
dc.date.accessioned
2020-01-27T11:52:10Z
Rendelkezésre állás dátuma
dc.date.available
2020-01-27T11:52:10Z
Kiadás
dc.date.issued
2005hu_HU
Uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/46239
Méret
dc.format.extent
30 cmhu_HU
Nyelv
dc.language.iso
magyarhu_HU
Cím
dc.title
Az iskoláskorra vonatkozó prognózis kérdése autizmusban - a korai képességmintázat és a naiv tudatelméleti vonatkozású viselkedések szerepehu_HU
Típus
dc.type
doktori dolgozat
Nyelv
dc.language.rfc3066
hunhu_HU
Jogok
dc.rights.holder
A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók, másolat kizárólag a szerző vagy jogutódja írásos engedélyével készíttethető.hu_HU
Megjegyzés
dc.description.note
Bibliogr.: fol. 198-218, PhD értekezés ; Eötvös Loránd Tudományegyetem (Budapest), 2005.hu_HU
Terjedelem
dc.format.page
234 fol.hu_HU
Opac azonosító
dc.identifier.opac
https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000490651hu_HU
Jelleg
dc.type.resrep
Tudományoshu_HU
Szerző szervezeti egysége
dc.contributor.inst
ELTE PPK PHD/Pszichológiai D. I.hu_HU
Kulcsszó
dc.subject.hu
autizmushu_HU
Kulcsszó
dc.subject.hu
doktori disszertációhu_HU
Kulcsszó
dc.subject.hu
fejlődéslélektanhu_HU
Jelzet
dc.identifier.collnumb
Kd10716hu_HU
Leltári szám
dc.identifier.accessnumb
RD17243hu_HU
Típus
dc.type.type
doktori dolgozathu_HU
Kiadás éve
dc.description.issuedate
2005hu_HU


A tételhez tartozó fájlok

Az iskoláskorra vonatkozó prognózis kérdése autizmusban - a korai képességmintázat és a naiv tudatelméleti vonatkozású viselkedések szerepe
Az iskoláskorra vonatkozó prognózis kérdése autizmusban - a korai képességmintázat és a naiv tudatelméleti vonatkozású viselkedések szerepe
Az iskoláskorra vonatkozó prognózis kérdése autizmusban - a korai képességmintázat és a naiv tudatelméleti vonatkozású viselkedések szerepe
 

Ez a tétel a következő gyűjteményekben található meg

A tétel áttekintő adatai