Témavezető dc.contributor.advisor | Falus Iván (1943-) | hu_HU |
Szerző dc.contributor.author | Sher, Sara | hu_HU |
Térbeli vonatkozás dc.coverage.spatial | Izrael | hu_HU |
Időbeli vonatkozás dc.coverage.temporal | 2000-es évek | hu_HU |
Elérhetőség dátuma dc.date.accessioned | 2020-01-15T09:43:56Z | |
Rendelkezésre állás dátuma dc.date.available | 2020-01-15T09:43:56Z | |
Kiadás dc.date.issued | 2008 | hu_HU |
Uri dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10831/45457 | |
Méret dc.format.extent | 30 cm | hu_HU |
Nyelv dc.language.iso | angol | hu_HU |
Cím dc.title | The relationship between the empathic ability and Modes of Existence (MoE) and the development of positive self-esteem and sense of enpowerment among the participants in a training program for group instructors | hu_HU |
Típus dc.type | doktori dolgozat | |
Nyelv dc.language.rfc3066 | eng | hu_HU |
Jogok dc.rights.holder | A kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók, másolat kizárólag a szerző vagy jogutódja írásos engedélyével készíttethető. | hu_HU |
Megjegyzés dc.description.note | HU-BpELU, Bibliogr.: fol. 90-104, Csak angol nyelven., PhD értekezés ; Eötvös Loránd Tudományegyetem (Budapest), 2008., Puha spirálkötésben. | hu_HU |
Terjedelem dc.format.page | viii, 114 fol. | hu_HU |
Opac azonosító dc.identifier.opac | https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000528460 | hu_HU |
Jelleg dc.type.resrep | Tudományos | hu_HU |
Szerző szervezeti egysége dc.contributor.inst | ELTE PPK PHD/Neveléstudományi D. I. | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | tanárképzés | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | doktori disszertáció | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | neveléslélektan | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | 2000-es évek | hu_HU |
Kulcsszó dc.subject.hu | Izrael | hu_HU |
Jelzet dc.identifier.collnumb | Kd11265 | hu_HU |
Leltári szám dc.identifier.accessnumb | RD17753 | hu_HU |
Típus dc.type.type | doktori dolgozat | hu_HU |
Kiadás éve dc.description.issuedate | 2008 | hu_HU |