Show simple item record

Consultant
dc.contributor.advisor
Fehérné Kovács, Zsuzsa
Author
dc.contributor.author
Szűcs, Antal Mór 
Availability Date
dc.date.accessioned
2019-09-17T13:33:25Z
Availability Date
dc.date.available
2019-09-17T13:33:25Z
Release
dc.date.issued
2011
Abstract
dc.description.abstract
Szakdolgozatomban egy olyan módszerlehetőséget mutatok be, ami a gyerekek tanulási motivációját serkenti betűtanulás közben. Általános vélemény, hogy a gyermek az önfeledten megszerzett tudást birtokolja igazán. A szakdolgozat fókuszában álló zenezörejes, mesés módszerlehetőség a betűtanulás érzelmi motivációjává szeretne válni. Célja, hogy a gyereket és a betűtanulást érzelmi kapcsolatba hozza. Éljék át a gyerekek a betűtanítást azáltal, hogy a történetek és a hangeffektek emocionális töltődésként jelennek meg az órákon. Szakdolgozatom első részében speciális megközelítésű szakirodalmi áttekintést adok az olvasás, az absztrakt hang, a mese és a motiváció területéről. A második részben ismertetem a fent említett területekről sajátos fúzióban létrehozott, olvasástanítást segítő módszert.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
Mesefolyam és zenezörej integrálása a Meixner-módszerbehu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Scope
dc.format.page
152hu_HU
Opac ID
dc.identifier.opac
http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000760331
Author
dc.contributor.inst
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Fonetikai és Logopédiai Tanszékhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Keywords
dc.subject.hu
olvasástanítás -- Meixner-módszer -- zenezörej és mesefolyamhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
zenezörejes módszer -- olvasástanításhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
fogyatékosságügy -- pedagógiahu_HU
Type
dc.type.type
hallgatói dolgozathu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2011hu_HU
Student's vocational, professional, specialization
dc.description.course
gyógypedagógiahu_HU


Files in this item

Mesefolyam és zenezörej integrálása a Meixner-módszerbe
Mesefolyam és zenezörej integrálása a Meixner-módszerbe
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record