Tanulásban akadályozott fiatalok internettel való kapcsolata kérdőíves felmérés és fókuszcsoportos interjúk alapján
Megjelenés dátuma: 2011
Kulcsszó: szakdolgozat
fogyatékosságügy -- internet
internethasználat -- fogyatékos személyek
tanulásban akadályozottak -- társadalmi beilleszkedés
fogyatékosságügy -- internet
internethasználat -- fogyatékos személyek
tanulásban akadályozottak -- társadalmi beilleszkedés
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000759829
Absztrakt:
Szakdolgozatom középpontjában a tanulásban akadályozott, szakiskolai oktatásban részt vevő, enyhe értelmi fogyatékosnak minősített fiatalok internettel való kapcsolata áll.
Olyan aspektusokat vizsgáltam és mutatok be dolgozatomban a tanulásban akadályozott fiatal személyek internet használati jellemzőinek vizsgálata során, melyek az egyén társadalmi beilleszkedése szempontjából fontosak. Esetükben a sérült kommunikáció miatt a szociális, illetve kapcsolati készségek fokozott jelentőséggel bírnak a munka és a szórakozás terén.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Mikita_Andrea_szakdolgozat 2011.pdf
Méret: 903.1Kb
Formátum: PDF