Show simple item record

Consultant
dc.contributor.advisor
Papp, Gabriella
Author
dc.contributor.author
Biró, Gabriella 
Availability Date
dc.date.accessioned
2019-07-15T14:30:00Z
Availability Date
dc.date.available
2019-07-15T14:30:00Z
Release
dc.date.issued
2011
uri
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10831/43109
Abstract
dc.description.abstract
Szakdolgozatom témájául a kutyás terápiát, azon belül is a kutyával támogatott pedagógiát választottam. Szerettem volna megvizsgálni, hogy a kutya órán való jelenléte milyen hatással van a tanulásban akadályozott gyermekek szociális és emocionális jellemzőire.hu_HU
Language
dc.language.iso
magyarhu_HU
Title
dc.title
A kutyával támogatott pedagógia szociális és emocionális hatása a tanulásban akadályozott gyermekekrehu_HU
Language
dc.language.rfc3066
hun
Scope
dc.format.page
92hu_HU
Opac ID
dc.identifier.opac
http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000759473
Author
dc.contributor.inst
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszékhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
szakdolgozathu_HU
Keywords
dc.subject.hu
kutyás terápia -- tanulásban akadályozottakhu_HU
Keywords
dc.subject.hu
tanulásban akadályozottak -- kutyás terápiahu_HU
Keywords
dc.subject.hu
fogyatékosságügy -- gyógypedagógiahu_HU
Type
dc.type.type
hallgatói dolgozathu_HU
Release Date
dc.description.issuedate
2011hu_HU
Student's vocational, professional, specialization
dc.description.course
gyógypedagógiahu_HU


Files in this item


A kutyával támogatott pedagógia szociális és emocionális hatása a tanulásban akadályozott gyermekekre
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record