Kisiskolás dadogóterápia drámajátékkal
Megjelenés dátuma: 2011
Kulcsszó: szakdolgozat
beszédhiba -- kisiskoláskor
beszédfogyatékos gyermekek -- terápia
dadogás -- drámapedagógia -- kisiskoláskor
fogyatékosságügy -- gyógypedagógia
beszédhiba -- kisiskoláskor
beszédfogyatékos gyermekek -- terápia
dadogás -- drámapedagógia -- kisiskoláskor
fogyatékosságügy -- gyógypedagógia
Könyvtári katalógus link: https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-000759327
Absztrakt:
Témaválasztásom egy kisiskolás dadogóterápia bemutatására esett, amelyet három éve végzek az ELTE-Bárczi Gusztáv Gyakorló Általános Iskolában. terápia célja a folyamatos beszéd kialakítása mellett, egy komplex beszéd- és személyiségfejlesztés, amely a gyerekek személyiségében olyan változásokat idéz elő, amelyek segítik feldolgozni a dadogás kialakulásáért felelős problémákat. A drámapedagógiai és népi játékokban felszabadulhatnak, önfeledten játszhatnak, és különféle képességeikben fejlődhetnek a gyermekek.
Dolgozatomban ezt a kisiskolás komplex dadogóterápiát szeretném bemutatni.
A tételhez tartozó fájlok
Név: Pál Ágnes szakdolgozat 2011.pdf
Méret: 376.2Kb
Formátum: PDF